7. hét étrend

Reggeli

  1. Zabpalacsinta túróval és bogyós gyümölccsel
  2. TK pirítós zöldségkrémmel
  3. Tonhalas melegszendvics tk kenyérből, uborkával
  4. Házi tejfölös túró, 3 db tk wasa, zöldség
  5. Répa-banán smoothie, zabpehellyel, mandulával
  6. Kagyló (konzerv) pirítóson, citrommal, kápia paprika
  7. 2 db főtt tojás, Tk Wasa, paradicsom

Tízórai

  1. alma-banán-cékla smoothie
  2. chia puding málnával (2 ek chia mag, 1/4 tk NA, 1,5 dl mandula/kókusztej, este összekeverni, reggel lerétegezni fagyi málnával)
  3. 1 alma + 5 dió
  4. 1 narancs + 8 mandula
  5. mozzarella, paradicsommal
  6. light trappista almával
  7. 1 db 0%-os jogobella (sparban akciós) vagy natúr light joghurt gyümölccsel, 1 ek zabkorpa

Ebéd

  1. Karfiolpüré, fokhagymás karaj (2 szelet karajt 1 tk kókuszolajon megpirítunk, félretesszük. 1 dundi gerezd fokhagymát az olajba préselünk, picit pirítjuk. , pirospaprikát, zabpehelylisztet szórunk rá, és felüntjük 1,5 dl vízzel, összerottyantjuk, és 10 percere visszatesszük a húsokat bele.)
  2. tésztasaláta hamis majonézzel (tk vagy durumtésztából szárazon mérve 50 g, bármiylen nyers vagy főtt zöldség hozzákockázva, maradék sült husi/csirkemellsonka csíkozva, hamis majonéz: 1 főtt tojás sárája, majonéz, tejföl, ízlés szerint ízeaíteni.)
  3. Lazac párolt zöldségekkel
  4. Mozzarellás tortilla (1 tk tortilla, pestoval megkenve, fehérkáposzta-csíkok, jégsaláta, mozzarella – összetekerni)
  5. Csirkeraguleves gazdagon
  6. Fóliában sült hal zöldségekkel
  7. Brokkolikrémleves mozzarellával és tk pirítóssal

Uzsonna

  1. Kakaós zabpuding
  2. 2 szelet sajt + csirkesonka összetekerve, mini paradicsommal
  3. kakaós túrókérm
  4. 2 wasa, fokhagymás avokádókrém
  5. 2 wasa, tonhalkrém, paradicsom
  6. 2 wasa, tojáskrém, kápia
  7. 2 wasa, karikázott főtt tojás, almaszeletek

Vacsora

  1. tejbezabi – 2 dl mandulatej, 3 ek zabkorpa, NA ízlés szerint – ugyanúgy, mintha tejbegrízt készítenél (csinálj dupla adagot, ha enni szeretnél belőle…) + túró vagy fahéj vagy kakaó…
  2. 2 szelet csirkemellsonkából és 1 tojásból ham and eggs, zöldségekkel
  3. tormakérmes sonkatekercs, franciasaláta (light vagy hamsi majonézzel)
  4. caesar saláta, light öntettel, pirítós nélkül
  5. Egyszerű SOS vacsi (nálam jolly joker, mert bármikor bedobható) 2 kovászos uborka (vagy sós vizes), 1 nagyobb patradicsom, ubilé 3 ek, reszelt light sajt – összekeverni. Ronda és finom. Füstölt sajttal még rondább és finomabb.
  6. Körözöttes sajttekercs light trappistából, vegyes saláta (ami van, nála a héten: sárgarépa reszelve, spenót, jégsaláta, kápia)
  7. Tonhalas pirítós fokhagymásan, paradicsommal, citrommal