2. heti étrend

Itt az étrend.

NEM kell egy az egyben követned, hanem gyűjts belőle ötleteket, szabd az ízlésedhez! Bevásárlólistát Te tudsz belőle gyártani, annak a függvényében, hogy mi van otthon, de egy kis segítség:

2 húsmentes napot iktass be, ez itt a hétfő és a kedd, de lehet más napokon is.

Én Aldiban és Sparban vásárolok, mert ott lehet a legtöbb diétás cuccot kapni jó áron.  MINDIG olvasd a címkéket. Meg fogsz lepődni.

Tankolj be zöldségekből, gyümölcsökből: kápia, paradicsom, lilahagyma, sós lében eltett uborka vagy kovászos… plusz ér mirelit zöldséget-gyümölcsöt használni, de nézd meg, hogy van-e benne CUKOR. Ha van, válassz másikat. Alma, körte, banán, kivi, ananász… amit szeretsz. legyen otthon dió vagy mandula – kiváló JÓ zsiradékforrás. Nem kell sok.

Minden tejtermékből az (l)ehető legkisebb zsírtartalmút válaszd.

Kenyérnek én a spar tk szeletelt kenyerét veszem, az a legolcsóbb, nekem bevált. Persze süthetném is a kenyerem, és akkor nem lenne tele tartósítóval, vannak is időszakok, amikor ezt csinálom – de ez most nem az 😀

Tk pita a Sparban van, Poco loco a neve, a whole grain a nyerő. Nem olcsó, de sokáig kitart, és jó vihetős kaja.

Knuspit, wawelt, gullónt az Aldiban kapsz olcsón.

Wawel táblában a Pennyben lakik (van a sparban is, de duplájába kerül)

Joghurtot a legjobb nagyobb kiszerelésben venni, és abból étkezésenként kimérni. Én görög joghurtot használok, kb 2 hetente fogy el 1 doboz.